Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~morfalka | użytkownik

imię i nazwiskoMarta Be. adresAbatabanga, Vanuatu zarejestrowany04.10.2008 @18:10:14 ostatnio na stronie29.05.2012 @22:58:20

przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.



amatorka.


http://www.youtube.com/watch?v=IqgenKwvtMk&feature=channel_video_title

http://www.morfalka.daportfolio.com
http://www.morfalka.photoblog.pl
http://www.morfalka.maxmodels.pl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.morfalka.photoblog.pl Gadu-Gadu4976086
digarty233 komentarze920 posty na forum1

komputer / sprzęt
wszystko co sie nawinie pod rękę :P

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Lykan    20.10.2010 @18:24:58
Noszenie spódnic , to tylko oznaka kobiecości ,a nie zejścia na złą drogęLepiej późno niż wcale na takie zmiany , w końcu masz już 18 lat
~stasienka    01.09.2010 @20:07:19
dziękuję
_______
Choćbyśmy cały świat przemierzyli w poszukiwaniu piękna, nie znajdziemy go nigdzie, jeżeli nie nosimy go w sobie.
!dzieckowemgle    01.09.2010 @19:50:53
viem, taki żarcik :>
!dzieckowemgle    01.09.2010 @19:30:16
mnie też irytuje, bo jest gorsze niż mogłoby być :> pzdr
~wioletadojna    30.08.2010 @16:54:26
już poprawiłam... tzn akt
_______
Psalm 18:1
~stasienka    29.08.2010 @11:03:08
dziękuję Marto
_______
Choćbyśmy cały świat przemierzyli w poszukiwaniu piękna, nie znajdziemy go nigdzie, jeżeli nie nosimy go w sobie.
~sisiisis    23.08.2010 @12:44:20
żeś dała z tymi ruderami
~sisiisis    23.08.2010 @12:25:46
a tamto przepalone to raczej przekontrastowane w gimpie i też mi się nie po doba zaraz je z edytuje (z resztą zawołam cie )
~sisiisis    23.08.2010 @12:23:14
ładne profilowe ^^ za ilość fot przepraszam xD
~ankajot81    19.08.2010 @11:33:27
dzięki piękne i pozdrawiam cieplutko
~losiu84    18.08.2010 @17:21:10
nawet bardzo ciekawy - następny w październiku więc może przyjedziesz to też troche pocykasz
~losiu84    18.08.2010 @12:23:19
A czego Ci tam brakuje?? pozdrawiam
~Yerdek    13.08.2010 @14:47:13
Dzięki, dzięki! Miłego dnia życzę!
~TeGESi    12.08.2010 @11:45:10
rozmazała się bo jest w ruchu grała..
_______
"Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość" - Albert Einstein.
~sisiisis    05.08.2010 @12:14:23
po prostu kobiece xD
~sisiisis    24.07.2010 @17:36:34
kontrastowe takie hehe podkreślenie oczojebnego niebieskiego hahaha. Pozdrawiam
~losiu84    18.07.2010 @18:05:06
dzięki
~stasienka    01.07.2010 @12:53:55
Szybkie są
_______
Choćbyśmy cały świat przemierzyli w poszukiwaniu piękna, nie znajdziemy go nigdzie, jeżeli nie nosimy go w sobie.
~stasienka    01.07.2010 @12:29:12
dziękuję co do wiewióry bardzo szybko spierniczała dodaję do obserwowanych
_______
Choćbyśmy cały świat przemierzyli w poszukiwaniu piękna, nie znajdziemy go nigdzie, jeżeli nie nosimy go w sobie.
~Coronel    30.06.2010 @14:24:14
dzięki,
zdjęcie robione przez pleksę - stąd możliwe rozmazania i dziwne inne efekty
_______
Zapraszam:
moja galeria na DA - http://www.coronel.digart.pl
moja strona WEB - http://www.jacekbarszcz.com
~afragile    27.06.2010 @14:09:12
~ZielonookiChochlik    24.06.2010 @17:26:53
:}
~sisiisis    23.06.2010 @19:27:21
Teraz powiększyłem sobie wszystkie twoje prace, i powiem "zgapiłaś odmie tulipany " no dosłownie robiłem kiedyś tj jakiś miesiąc identyczną stylizację, otoczenie i wgl, ubóstwiam Cię za te zdjęcia, pozwolisz, że poobserwuję
~inwersja    10.04.2010 @16:10:05
~inwersja    26.03.2010 @11:31:16
dzięki bardzo
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt